četrtek, 20. februar 2014

Preživet čudovit čas na vaši šoli

Dragi vsi učenci in učitelji!

Hvala za tako lepe tri dni, ki sem jih smela preživeti z vami! Zelo ste mi prirasli k srcu, saj ste dobra šola, imate lepe odnose in dihate drug z drugim. Vesela sem, da sem smela biti del vas, trenutkov z vami ne bom pozabila. Upam, da je to začetek dobrega sodelovanja in da ste morda tudi vi pridobili kakšno lepo izkušnjo v teh treh dneh.


5 komentarjev:

  1. tudi mi smo uživali ob vasem obisku

    OdgovoriIzbriši
  2. mene je tui veselilo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tudi vam in me je veselilo :d :P :) :like:

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene je tudi veselilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene je veselilo. Bila je nova, prijetna izkušnja. Če pa bomo " in touch" še v bodoče, bo pa sploh odlično.

    Lep pozdrav na zadnji počitniški večer v Velike Lašče.

    Milena

    OdgovoriIzbriši